Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Współpracujemy z firmami kurierskimi Inpost, Poczta Polska, Ruch. Oferujemy również wysyłkę do punktów odbioru: Paczkomaty, Paczka w Ruchu, Odbiór w Punkcie Żabka, Orlen.
Kiedy kurier odbierze moją paczkę?
Kurierzy odwiedzają naszą firmę kilka razy dziennie i sukcesywnie odbierają paczki.
Czy otrzymam link do śledzenia paczki?
Tak, link do śledzenia przesyłki przesyłamy w wiadomości e-mailowej po realizacji zamówienia.
Kiedy śledzenie przesyłki zostanie zaktualizowane?
Po otrzymaniu informacji o realizacji zamówienia do godziny 18 strona śledzenia kuriera zostanie zaktualizowana. Nie wszyscy kurierzy skanują paczki przy odbiorze, dlatego też często zdarza się, że kurier zdążył odebrać paczkę, ale jej status na stronie przewoźnika jeszcze nie został zaktualizowany.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Ograniczyliśmy ilość wysyłanych wiadomości! Otrzymasz od nas wiadomość e-mailową z potwierdzeniem zamówienia w którym znajdzie się proforma do zamówienia oraz wiadomość e-mail i sms z informacją o odbiorze paczki przez kuriera. Jeśli mamy problem z realizacją zamówienia staramy się każdym możliwym kanałem skontaktować z klientem i wyjaśnić sytuację.
Kiedy mogę zmienić zamówienie?
Zamówienie można bezpłatnie modyfikować do momentu otrzymania wiadomości e-mailowej odnośnie realizacji zamówienia. Gdy tylko zauważysz błąd lub będziesz chciał wymienić produkt bezzwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 668 461 366 lub e-mailowo: salon@mountreme.pl
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
98,8% zamówień złożonych do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego! Jeśli towar można wrzucić do koszyka i go zamówić to jest dostępny w naszym magazynie. Jeśli mamy problem by skompletować zamówienie poinformujemy Cię tego samego dnia roboczego i poinformujemy kiedy paczka zostanie nadana.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.