Kup teraz:

12

[25.02,26.02,04.03,05.03,11.03,12.03,18.03,19.03,25.03,26.03,01.04,02.04,07.04,08.04,09.04,10.04,22.04,23.04,29.04,30.04,01.05,03.05,06.05,07.05,13.05,14.05,20.05,21.05,27.05,28.05]

i ciesz się szybką dostawą!

Paczkę wyślemy w kolejnym dniu roboczym

Paczkę wyślemy w kolejnym dniu roboczym

 

Czas realizacji i dostawa
Forma dostawy Płatność z góry Pobranie Czas dostawy

Kurier 20 PLN 20 PLN 1-2 dni robocze

Paczkomat 20 PLN 20 PLN 1-2 dni robocze

Odbiór w punkcie 20 PLN

 20 PLN

2-4 dni robocze


List polecony priorytetowy 20 PLN

 -

1-4 dni robocze


List polecony ekonomiczny 20 PLN

 -

3-5 dni robocze


 

Z jakich firm kurierskich korzystacie?

Współpracujemy z firmami kurierskimi Inpost, Poczta Polska, Ruch. Oferujemy również wysyłkę do punktów odbioru: Paczkomaty, Paczka w Ruchu, Odbiór w Punkcie Żabka, Orlen.  


 
Kiedy kurier odbierze moją paczkę?
 
Kurierzy odwiedzają naszą firmę kilka razy dziennie i sukcesywnie odbierają paczki. 

 
Czy otrzymam link do śledzenia paczki? 

Tak, link do śledzenia przesyłki przesyłamy w wiadomości e-mailowej po realizacji zamówienia.


 
Kiedy śledzenie przesyłki zostanie zaktualizowane?
 
Po otrzymaniu informacji o realizacji zamówienia do godziny 18 strona śledzenia kuriera zostanie zaktualizowana. Nie wszyscy kurierzy skanują paczki przy odbiorze, dlatego też często zdarza się, że kurier zdążył odebrać paczkę, ale jej status na stronie przewoźnika jeszcze nie został zaktualizowany. 

 
Jak sprawdzić status zamówienia?

Ograniczyliśmy ilość wysyłanych wiadomości! Otrzymasz od nas wiadomość e-mailową z potwierdzeniem zamówienia w którym znajdzie się proforma do zamówienia oraz wiadomość e-mail i sms z informacją o odbiorze paczki przez kuriera. Jeśli mamy problem z realizacją zamówienia staramy się każdym możliwym kanałem skontaktować z klientem i wyjaśnić sytuację.


 
Kiedy mogę zmienić zamówienie?

Zamówienie można bezpłatnie modyfikować do momentu otrzymania wiadomości e-mailowej odnośnie realizacji zamówienia. Gdy tylko zauważysz błąd lub będziesz chciał wymienić produkt bezzwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 668 461 366 lub e-mailowo: salon@mountreme.pl


 
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

98,8% zamówień złożonych do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego! Jeśli towar można wrzucić do koszyka i go zamówić to jest dostępny w naszym magazynie. Jeśli mamy problem by skompletować zamówienie poinformujemy Cię tego samego dnia roboczego i poinformujemy kiedy paczka zostanie nadana.


 
Czy wysyłacie towar za granicę?

Tak, nadajemy paczki za granicę.

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl