Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Producenci
Promocje
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier) już od 299,99 zł.
Formy płatności
Forma płatności Realizacja Opis

Przelew natychmiastowy, płatność kartą Natychmiast Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności

Płatność przy odbiorze Natychmiast Za zamówienie możesz zapłacić gotówką bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera. 

Przelew bankowy 1-2 dni robocze

Wpłaty możesz dokonać na poniższy numer konta bankowego:

Carmen Sp. z o.o. Jasienica 829 43-385 Jasienica

ING Bank: 81 1050 1070 1000 0090 8028 0010

Tytuł: Numer zamówienia

Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty.


 

  


  

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT z pełnym podatkiem 23%.


 

Gdzie znajdę fakturę?

Do każdego zamówienia wystawiamy dokument sprzedaży w postaci faktury VAT. Fakturę wysyłamy z e-maila sklep@mountreme.pl w wiadomości z tytułem „Mountreme - Pobierz e-fakturę do swojego zamówienia!” Jeśli zależy Ci fakturze papierowej zostaw odpowiednią adnotację w wiadomości dla sprzedającego. Jeśli dokument nie dotarł do Ciebie poinformuj nas o tym na sklep@mountreme.pl, lub za pomocą formularza kontaktowego. Bezzwłocznie doślemy dokument.


 

Na fakturze jest błąd, gdzie mogę go poprawić?

Tak, w przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze wystawimy fakturę korygującą. Skontaktuj się z nami poprzez adres e-mailowy salon@mountreme.pl, lub formularz kontaktowy i prześlij nowe dane.


 

Z jaką datą wystawimy fakturę?

Na dokumencie sprzedaży będzie widoczna data z którą nadaliśmy do Klienta paczkę. Datę wyznacza nie dzień złożenia zamówienia, a skompletowania go i nadania przez sklep.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl