
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.






Forma płatności | Realizacja | Opis |
Przelew natychmiastowy, płatność kartą | Natychmiast | Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności |
Płatność przy odbiorze | Natychmiast | Za zamówienie możesz zapłacić gotówką bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera. |
Przelew bankowy | 1-2 dni robocze |
Wpłaty możesz dokonać na poniższy numer konta bankowego: Carmen Sp. z o.o. Jasienica 829 43-385 Jasienica ING Bank: 81 1050 1070 1000 0090 8028 0010 Tytuł: Numer zamówienia Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty. |
Czy wystawiacie fakturę VAT?
Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT z pełnym podatkiem 23%.
Gdzie znajdę fakturę?
Do każdego zamówienia wystawiamy dokument sprzedaży w postaci faktury VAT. Fakturę wysyłamy z e-maila sklep@mountreme.pl w wiadomości z tytułem „Mountreme - Pobierz e-fakturę do swojego zamówienia!” Jeśli zależy Ci fakturze papierowej zostaw odpowiednią adnotację w wiadomości dla sprzedającego. Jeśli dokument nie dotarł do Ciebie poinformuj nas o tym na sklep@mountreme.pl, lub za pomocą formularza kontaktowego. Bezzwłocznie doślemy dokument.
Na fakturze jest błąd, gdzie mogę go poprawić?
Tak, w przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze wystawimy fakturę korygującą. Skontaktuj się z nami poprzez adres e-mailowy salon@mountreme.pl, lub formularz kontaktowy i prześlij nowe dane.
Z jaką datą wystawimy fakturę?
Na dokumencie sprzedaży będzie widoczna data z którą nadaliśmy do Klienta paczkę. Datę wyznacza nie dzień złożenia zamówienia, a skompletowania go i nadania przez sklep.