Wersje językowe

Kup teraz:

12

[25.02,26.02,04.03,05.03,11.03,12.03,18.03,19.03,25.03,26.03,01.04,02.04,07.04,08.04,09.04,10.04,22.04,23.04,29.04,30.04,01.05,03.05,06.05,07.05,13.05,14.05,20.05,21.05,27.05,28.05]

i ciesz się szybką dostawą!

Paczkę wyślemy w kolejnym dniu roboczym

Paczkę wyślemy w kolejnym dniu roboczym

 

Rower elektryczny górski NOX ALL-MTN 5.9 BROSE PRO (Desert)

Dostępność: Dostępny w wybranych wariantach
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 24 999,00 zł 24999.00
ilość szt

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: NOX
Kod produktu: NOXALLM_BROSE-PRO_DESERT

Opis

Rower elektryczny NOX HYBRID ALL-MTN 5.9 Brose PRO (Desert)


Rower elektryczny NOX Hybrid All Mountain 5.9 to prawdziwy górski wyjadacz, który sprawdzi się równie dobrze w wysokich górach, jak i na codziennych trasach po okolicy. Jego moc drzemie we wszechstronności i niezawodnym silniku Brose Pro. Wydajna bateria, najwyższej jakości osprzęt, elastyczna rama i skok 160 mm – stanowią klasę samą w sobie. Wisienką na torcie całej konstrukcji jest nieszablonowy design. Dlatego każdy biker na trasie, z pewnością zawiesi oko na Twojej maszynie!

 


 

Najważniejsze cechy:

  • Wszechstronny rower górski
  • Skok zawieszenia 160 mm
  • Wymienna bateria o wysokiej wydajności BMZ URV10 / 725Wh
  • Wysokiej klasy układ napędowy Brose S Mag (36V, 250W, 90Nn)
  • Aluminiowa pełna rama NOX
  • Rozmiar opony Standard 29"
  • System elastycznych połączeń (FLS)
  • Test EFBE
  • Gwarancja producenta na ramę i wahacz + usługa Crash Replacement
  • Atrakcyjny wygląd
  • Stworzony z materiałów najwyższej jakości

  • Wyróżnia się wytrzymałością
  • Połączenie ze smartfonem
  • Mocowanie uchwytu na bidon
  • Kolor: hunter
  • Rower renomowanej niemieckiej marki NOX     

                                                                                                                                                 

 

 
 

Specyfikacja:

Technologie

  • Bateria: BMZ URV10 / 725Wh
  • Silnik: Jednostka napędowa BROSE Drive-S Mag / 90 Nm

 



Rama

  • Rama: NOX Hybrid All Mountain 150 mm NHPA
  • Widelec: FOX 36 FLOAT 29 cali FS E-zoptymalizowany 160 Grip 2 HSC LSC HSR LSR
  • Trzon: RACE FACE Turbine 35 
  • Headset: FIRST NOX Components ZS44/56

 


 

Układ napędowy

  • Przerzutki: 
  • Przerzutka tylna: SHIMANO XT RD-M8100 12-rzędowa
  • Przerzutka przednia: SHIMANO XT SL-M8100 12-rzędowa I-spec EV
  • Zestaw korbowy: FSA
  • Kaseta: SHIMANO XT CS-M8100 12-rzędowa 10-51T 

 


 

Hamulce

  • Przedni hamulec: SHIMANO XT BL-M8100/BR-M8120
  • Tylny hamulec: SHIMANO XT BL-M8100/BR-M8120

 


 

Koła i opony

  • Obręcze kół: DT SWISS HX1501 29" VR 30mm
  • Opony: CONTINENTAL Kryptotal-F Enduro Soft foldable skin SL

 


 

Siedzenie

  • Siodło: PROLOGO Proxim W650 Mikrofibra P1 +Grip
  • Sztyca: w rozmiarze S(FOX Transfer FS K Ø 30,9 mm 125 mm Drop Wewnętrzny AM), M(FOX Transfer FS K Ø 30,9 mm 150 mm Drop Wewnętrzny AM), L/XL (FOX Transfer FS K Ø 30,9 mm 175 mm Drop Wewnętrzny AM)

 


 

Kokpit

  • Kierownica: RACE FACE Next R 35 Carbon
  • Chwyty: ODI Rogue Lock-on

 


  * Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, rzeczywisty wygląd produktów może się różnić od prezentowanego na zdjęciach

Dane techniczne

Bateria 630Wh
Silnik NOX Brose
Skok zawieszenia 160 mm
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Technologie NOX

Doskonały wygląd, dzięki standardowi ICR

Wszystkie rowery, które powstają pod szyldem firmy NOX spełniają standard ICR. To dzięki niemu każdy rower wyróżnia się nieskazitelną sylwetką, a to za sprawą zintegrowanego prowadzenia kabli. Co ciekawe, integracja występuje w tych miejscach, gdzie ma to sens. Dlatego nie cierpi na tym łatwość konserwacji, za co podziękuje Ci każdy serwisman.

Zawieszenie ma znaczenie, czyli Flex Plus Standard

Każdy rower NOX z pełnym zawieszeniem jest wyposażony w Flex-Plus Standard. W czym tkwi jego sekret? Składa się z trzech technologii: FLS (Flex-Linkage-System), FCD (Flip-Chip-Dropout) oraz STANDARD BOOST. Pierwszy z nich powstał, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu rynku na koła o różnych rozmiarach i dostosować geometrię do potrzeb kierowcy. FCD, czyli flip-chip sprawia, że masz możliwość zmiany rozmiaru kół i wyboru długości widełek tylnych. Dolne widełki możesz błyskawicznie wyregulować, aby uzyskać optymalną geometrię dla kół 27,5 lub 29 cali. Wisienką na torcie jest Standard boost, który pozwala uzyskać większą sztywność przy krótkich tylnych rurach, szerszych kombinacjach opon oraz obręczy i większych kołach (29"). Co ciekawe, każdy rower NOX jest wyposażony w standard Boost, który zwiększa sztywność o nawet 20%.

Zawsze w kontakcie

System wyświetlaczy oraz pilotów stanowi zgrany interfejs, dzięki któremu możesz z łatwością sterować swoją maszyną. W zależności od terenu, w jakim się poruszasz, będzie on wymagał specjalistycznych rozwiązań, innych dla e-MTB czy e-roweru turystycznego. Kompaktowy, odporny na upadek wyświetlacz sprawdza się w przypadku rowerów górskich, natomiast duży i wygodny wyświetlacz jest zalecany w przypadku rowerów turystycznych. NOX ma dla Ciebie w programie różne warianty wyświetlaczy: od uniwersalnych, przez wygodne, aż po bardzo sportowe.

Niezawodne jednostki napędowe

Atrakcyjny wygląd to nie wszystko, prawdziwą mocą Twojego e-roweru jest sprytnie ukryta jednostka napędowa. Wszystkie rowery NOX wyrózniają się doskonale zintegrowanymi silnikami. W całej gamie rowerów znajdziesz następujące systemy: Power-Drive (Sachs RS I BMZ RS / 48V, 250W, 112Nm), Performance-Drive (Brose Drive S Mag / 36V, 250W, 90Nm), Flex-Drive (Fazua RIDE 50 Trail / 36 V, 250 W, 58 Nm), Napęd lekki (Fazua RIDE 60 / 36 V, 250 W, 60 Nm).

Zawieszenie ma znaczenie

Wszystkie rowery NOX zostały wyróżnione znakiem homologacji EFBE-TRI-TEST®. To ostateczny test referencyjny w testowaniu rowerów, wykraczający daleko poza standardowe ramy. Na przykład norma ISO 4210 uznaje tylko jeden typ rowerów górskich, podczas gdy EFBE opracowało zindywidualizowane programy testów i certyfikaty dla rowerów XC, rowerów all-mountain, rowerów terenowych, rowerów zjazdowych, a także odpowiedniego wariantu roweru elektrycznego. Program testów opiera się na teście zmęczenia trzech elementów, teście maksymalnego obciążenia i teście przeciążenia, które symulują uszkodzenie całego cyklu życia roweru w różnych przypadkach obciążenia w szybkim ruchu. Na przykład rama musi pomyślnie przejść co najmniej pięć do ośmiu indywidualnych testów, aby otrzymać znak testu EFBE-TRI-TEST®.

ROWER ELEKTRYCZNY ATOMX ER942 NNN

Wytrzymałość, której możesz zaufać

Wszystkie rowery NOX HYBRID są wyjątkowo wytrzymałe. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na rowery elektryczne o wyższej dopuszczalnej masie całkowitej, firmie NOX udało się teraz zwiększyć ten limit masy ze 130 kg do 150 kg dla wszystkich rowerów typu hardtail i do 135 kg dla wszystkich rowerów typu full.

Sklep internetowy Shoper.pl