Wersje językowe

Kup teraz:

12

[25.02,26.02,04.03,05.03,11.03,12.03,18.03,19.03,25.03,26.03,01.04,02.04,07.04,08.04,09.04,10.04,22.04,23.04,29.04,30.04,01.05,03.05,06.05,07.05,13.05,14.05,20.05,21.05,27.05,28.05]

i ciesz się szybką dostawą!

Paczkę wyślemy w kolejnym dniu roboczym

Paczkę wyślemy w kolejnym dniu roboczym

 

Rower elektryczny górski NOX HYBRID ENDURO 7.1 BROSE PRO 2023 (desert)

7.1 23 24 DESERT.jpg
  • nowość
Dostępność: Spodziewana dostawa
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 34 999,00 zł 34999.00
ilość szt

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: NOX
Kod produktu: NOXENDURO7.1_BROSE-PRO_DESERT

Opis

Rower elektryczny NOX HYBRID ENDURO 7.1 BROSE PRO 2023 (DESERT)

Marzysz o długich wycieczkach w ekstremalnym terenie? Baw się pokonując trudności wjeżdżając na szczyt i ciesz się prędkością podczas zjazdów. A może poszukujesz idealnego e-MTB, bo nie chcesz tracić czasu w kolejce do wyciągu? Wskakuj na NOX HYBRID ENDURO 7.1 ze skokiem zawieszenia 180 mm i poczuj frajdę z każdego przejechanego kilometra! 

 


 

Najważniejsze cechy:

  • Wysokiej klasy system napędowy - Brose Drive S Mag (36V, 250W, 90Nm)
  • Wysokowydajny akumulator wymienny - BMZ URV10 / 725 Wh
  • Wysokiej jakości aluminiowa pełna rama NOX - testy rowerów poza normami (test EFBE)
  • Skok zawieszenia 180mm - FOX
  • Mix kół 29"/27,5" - DT SWISS
  • Komponenty specyficzne dla Enduro  (zoptymalizowane i certyfikowane dla e-bike'ów)
  • Wysokiej klasy wyświetlacz / pilot + połączenie ze smartfonem
  • Wszystkie rowery NOX HYBRID są produkowane tak, aby były wyjątkowo wytrzymałe. Żeby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na e-rowery o wyższej dopuszczalnej masie całkowitej, NOX zwiększył teraz ten limit wagowy ze 130 kg do 150 kg dla wszystkich hardtaili i do 135 kg dla wszystkich fulli
        
  • Bezkompromisowe wyposażenie wszystkich rowerów seryjnych jest jednym z głównych priorytetów w NOX Cycles, aby sprostać wysokim wymaganiom stawianym e-bike'om w terenie

  


 

Specyfikacja:

Technologie

  • Bateria: BMZ URV10 / 725Wh
  • Silnik: Brose Drive S Mag (36V, 250W, 90Nm)
  • Wyświetlacz: Pilot BROSE

 



Rama

  • Rama: NOX Hybrid Enduro 180mm NHPA
  • Tylny amortyzator: FOX DHX PS Cr 2pos Nox Expert 230-60CM PRM 
  • Widelec: FOX 38 FLOAT 29in P-S 180 Grip 3Pos
  • Trzon: RACE FACE Atlas 35 
  • Zestaw słuchawkowy: NOX ZS44/56

 


 

Układ napędowy

  • Przerzutki: SHIMANO XT
  • Przerzutka tylna: SHIMANO XT RD-M8130 11-rzędowa LG
  • Przerzutka przednia: brak
  • Zestaw korbowy: FSA
  • Zestaw BB: brak
  • Kaseta: SHIMANO LinkGlide CS-LG600 11-rzędowa 11-50T 

 


 

Hamulce

  • Przedni hamulec: Przedni SHIMANO SLX BL-M7100/BR-M7120
  • Tylny hamulec: SHIMANO SLX BL-M7100/BR-M7120

 


 

Koła i opony

  • Obręcze kół: przednia DT SWISS HX1700 "Mullet" 29" przód 30mm, tylna DT SWISS HX1700 „Mullet” 27,5" RW 35 mm
  • Opony: CONTINENTAL Argotal Enduro Soft foldable skin SL
  • Szprychy: Stal nierdzewna

 


 

Siedzenie

  • Siodło: PROLOGO Proxim W450 Mikrofibra
  • Sztyca: S (FOX Transfer P-SE A Ø 30,9 mm 125 mm Drop Wewnętrzny AM), M (FOX Transfer P-SE A Ø 30,9 mm 150 mm Drop Wewnętrzny AM), L/XL (FOX Transfer P-SE A Ø 30,9 mm 175 mm Drop Wewnętrzny AM)

 


 

Kokpit

  • Kierownica: RACE FACE Atlas 35
  • Chwyty: ODI Rogue Lock-on

 


 * Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, rzeczywisty wygląd produktów może się różnić od prezentowanego na zdjęciach                                                                                                                                   

 

 

 

Dane techniczne

Bateria 725Wh
Silnik BROSE Drive S Mag
Skok zawieszenia 180 mm

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Technologie NOX

Doskonały wygląd, dzięki standardowi ICR

Wszystkie rowery, które powstają pod szyldem firmy NOX spełniają standard ICR. To dzięki niemu każdy rower wyróżnia się nieskazitelną sylwetką, a to za sprawą zintegrowanego prowadzenia kabli. Co ciekawe, integracja występuje w tych miejscach, gdzie ma to sens. Dlatego nie cierpi na tym łatwość konserwacji, za co podziękuje Ci każdy serwisman.

Zawieszenie ma znaczenie, czyli Flex Plus Standard

Każdy rower NOX z pełnym zawieszeniem jest wyposażony w Flex-Plus Standard. W czym tkwi jego sekret? Składa się z trzech technologii: FLS (Flex-Linkage-System), FCD (Flip-Chip-Dropout) oraz STANDARD BOOST. Pierwszy z nich powstał, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu rynku na koła o różnych rozmiarach i dostosować geometrię do potrzeb kierowcy. FCD, czyli flip-chip sprawia, że masz możliwość zmiany rozmiaru kół i wyboru długości widełek tylnych. Dolne widełki możesz błyskawicznie wyregulować, aby uzyskać optymalną geometrię dla kół 27,5 lub 29 cali. Wisienką na torcie jest Standard boost, który pozwala uzyskać większą sztywność przy krótkich tylnych rurach, szerszych kombinacjach opon oraz obręczy i większych kołach (29"). Co ciekawe, każdy rower NOX jest wyposażony w standard Boost, który zwiększa sztywność o nawet 20%.

Zawsze w kontakcie

System wyświetlaczy oraz pilotów stanowi zgrany interfejs, dzięki któremu możesz z łatwością sterować swoją maszyną. W zależności od terenu, w jakim się poruszasz, będzie on wymagał specjalistycznych rozwiązań, innych dla e-MTB czy e-roweru turystycznego. Kompaktowy, odporny na upadek wyświetlacz sprawdza się w przypadku rowerów górskich, natomiast duży i wygodny wyświetlacz jest zalecany w przypadku rowerów turystycznych. NOX ma dla Ciebie w programie różne warianty wyświetlaczy: od uniwersalnych, przez wygodne, aż po bardzo sportowe.

Niezawodne jednostki napędowe

Atrakcyjny wygląd to nie wszystko, prawdziwą mocą Twojego e-roweru jest sprytnie ukryta jednostka napędowa. Wszystkie rowery NOX wyrózniają się doskonale zintegrowanymi silnikami. W całej gamie rowerów znajdziesz następujące systemy: Power-Drive (Sachs RS I BMZ RS / 48V, 250W, 112Nm), Performance-Drive (Brose Drive S Mag / 36V, 250W, 90Nm), Flex-Drive (Fazua RIDE 50 Trail / 36 V, 250 W, 58 Nm), Napęd lekki (Fazua RIDE 60 / 36 V, 250 W, 60 Nm).

Zawieszenie ma znaczenie

Wszystkie rowery NOX zostały wyróżnione znakiem homologacji EFBE-TRI-TEST®. To ostateczny test referencyjny w testowaniu rowerów, wykraczający daleko poza standardowe ramy. Na przykład norma ISO 4210 uznaje tylko jeden typ rowerów górskich, podczas gdy EFBE opracowało zindywidualizowane programy testów i certyfikaty dla rowerów XC, rowerów all-mountain, rowerów terenowych, rowerów zjazdowych, a także odpowiedniego wariantu roweru elektrycznego. Program testów opiera się na teście zmęczenia trzech elementów, teście maksymalnego obciążenia i teście przeciążenia, które symulują uszkodzenie całego cyklu życia roweru w różnych przypadkach obciążenia w szybkim ruchu. Na przykład rama musi pomyślnie przejść co najmniej pięć do ośmiu indywidualnych testów, aby otrzymać znak testu EFBE-TRI-TEST®.

ROWER ELEKTRYCZNY ATOMX ER942 NNN

Wytrzymałość, której możesz zaufać

Wszystkie rowery NOX HYBRID są wyjątkowo wytrzymałe. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na rowery elektryczne o wyższej dopuszczalnej masie całkowitej, firmie NOX udało się teraz zwiększyć ten limit masy ze 130 kg do 150 kg dla wszystkich rowerów typu hardtail i do 135 kg dla wszystkich rowerów typu full.

Sklep internetowy Shoper.pl